środa, 7 grudnia 2016

Deser ryżowy Belriso ;)

Cześć ;).
Tym razem smaczna kampania od trnd ;).
Deser Belriso to pożywny i sycący ryż na pełnym mleku. 

W zestawie startowym znalazłam:
• Przewodnik projektu
• Książeczkę Twoje Badania Opinii
• Gadżety, dzięki którym będę mogła zrobić ciekawe zdjęcia

Sama muszę zakupić:
16 deserów - nowości Belriso (Winter, Hot Pieczone Jabłko, Hot Cynamon,
 Choco Strawberry, Choco Cherry, Krówka) - dla mnie,
oraz 16 deserów Belriso w dowolnych smakach (najlepiej jakby były to również nowości Belriso),
 którymi poczęstuje  znajomych.

Na razie znalazłam 4 nowości smakowe, dwóch nadal szukam po sklepach - Choco Cherry i Strawberry. 
Oczywiście za zakupione desery otrzymam zwrot pieniędzy, ale muszę się 'zmieścić' w kwocie do 70 zł. :)












#przyjemniejzbelriso


Buziaki, D ;*

37 komentarzy:

  1. O kurde! Ale bym wszamala :) kocham Berliso!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne moje ulubione dereski jogurtowe ♥ Kocham każdą wersję :D ale z tych to nie miałam paru :D:( muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jabłkiem mogłabym wypróbować :P na takie desery muszę mieć smaka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to niestety sam cukier;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Ja się nie zgłaszałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje smaki. Krówkowy był dla mnie za słodki, nawet nie dałam rady go dojeść do końca, a uwielbiam słodycze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja akurat takich ryżowych deserków nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że udało Ci się dostać do kampanii! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuuję Współpracy Kochana :) Ja nie przepadam za deserkami niestety , ale może to z powdou tego że unikam nabiał hihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Najsmaczniejsza kampania świata - gratulacje. No i mam ochotę na taki deserek i to na ciepło. Uwielbiam te wersje HOT do podgrzania - jestem dla nich mega mega na tak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dostania się do kampanii

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja reszty smaków nie mogę dostać...a z tych co zakupiłam to krówka i karmel najlepsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się nie udało załapać do tej kampanii:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha jakie słodkie! A Balriso uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam Twojego bloga! czekam na więcej :)

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta współpraca, sama bym się do niej zapisała :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Razem z moim tatą uwielbiamy pałaszować te ryże! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pyszotka! Obserwuję.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam mniam uwielbiam ryż na mleku, ale zdecydowanie wolę ten który zrobię sama :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Desery kuszą swoim opakowaniem. Bardzo fajne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Desery Belriso to rozkosz dla podniebienia. To zdrowa przekąska, która z pewnością zaspokoi podniebienie małych i dużych. Desery Belriso to spora dawka energii w szkole jak i w pracy. Wachlarz smaków jest bardzo duży. Dla mnie najlepszy wariant to wersja HOT. Desery Belriso są godne polecenia ze względu na jakość, smak i dobrą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne te akcesoria :D
    Z chęcią bym sobie zjadła taki deserek :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Belriso, smak mojego dzieciństwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę! :)
    Nigdy nie jadlam. Ciekawe czy smaczne. ;)
    Świetne "gadżety" do zdjęć.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D