sobota, 3 grudnia 2016

Blend-a-Med 3D White - nowa kampania Everydayme :)

Cześć Miśki :)

Udało mi się zostać ambasadorką Blend-a-Med 
i od tygodnia testuję kurację 'Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection'. 



W swoim zestawie otrzymałam:

  • pastę do zębów Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection 75 ml
  • produkt przyśpieszający wybielanie zębów Whitening Accelerator 75 ml
  • przewodnik projektu
  • książeczkę 'badanie opinii'

Do podarowania znajomym:


  • 15x ulotka z kodem uprawniającym do zwrotu części kosztów za zakup pasty i produktu przyśpieszającego wybielanie zębów
  • 10 kart badania ifwom

Na razie jestem zadowolona z produktów i bardzo ciekawa efektów :)
Tydzień czasu to nie jest zbyt długo, ale już co nieco widać, także wszystko idzie w jak najlepszym kierunku 
i mam nadzieję, że po skończonej kuracji moje ząbki będą bielsze :)








Buziaki, D ;*

38 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie trafiłam na dobrą pastę wybielającą
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice post :)
    Happy Sunday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna okazja, sama bym coś takiego przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję testowania Kochana , mnie niestety się nie udało :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz miała ząbki jak Shakira ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa kampania, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Ci tego, że zostałaś ambasadorką akurat tej firmy :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko tej pasty bo widać duże efekty zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję testowania :-) ciekawa jestem efektu....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na jakiś czas musiałam rozstać się z pastami wybielającymi, bo nasiliły mi nadwrażliwość zębów :/

    OdpowiedzUsuń
  13. no nieźle :D fajna paczka :D gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miłego testowania :)

    Zostaję z Tobą na dłużej :)
    Miłego wieczoru Kochana! ❤️
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Sama kupuję ich pasty :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dostałam się do tej kampanii. Jestem ciekawa rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby efekty były jak najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Swego czasu używałam ich past ale wolę elmex i stomatologiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję ! :)
    Na wszystko potrzeba czasu niestety, dlatego koniecznie pochwal się za jakiś czas efektami :D
    bardzo jestem ciekawa :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszcze :) bardzo bym chciała przetestować !

    OdpowiedzUsuń
  21. Początkowo nie wierzyłam w skuteczność pasty Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection a jednak działa! Moje zęby stały się bielsze i czystsze jak by „wypolerowane”  Piękny zapach jak i konsystencja tylko zachęcają do użycia. Natomiast produkt mający przyśpieszyć wybielanie Whitening Accelerator działa łagodnie co jest jego wielką zaletą ponieważ nie podrażnia wrażliwych miejsc tj dziąsła i jest czymś w rodzaju wzmacniacza i utrwalacza efektów. Gorąco polecam wszystkim którzy chcą zalśnić .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć krótko je stosuje to również widzę skuteczność :) Dziękuję za komentarz! Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Nie sądziłam że taki duet jak pasta i produkt przyśpieszający wybielanie zębów marki Blend-a-Med może czynić takie cuda. Rewelacyjne jest uczucie świeżości i czystości po każdym użyciu tych produktów. Zauważyłam u siebie niewielką ale jednak (może ze względu na krótki okres używania bo ok tydzień) zmianę kolorytu ząbków na jaśniejszą ok 2 tony co bardzo mnie cieszy!  Smak, wygląd i zapach bardzo przypadł mi do gustu. Polecam wszystkim ponieważ sama pozostanę z tymi produktami na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  23. A jeżeli ktoś ma wypełnienia np w jedynkach, to po takim "wybielaczu" nie będzie jakiś przebarwień albo czegoś takiego?

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję paczki:) Sama używam past wybielających i ta z Blend-a-med jest jedną z moich ulubionych:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D