sobota, 19 listopada 2016

Żel pod prysznic Isana ;)

Cześć Miśki ;) 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic, który udało mi się kupić w Rossmannie ;)



'Żel pod prysznic ISANA Keep Cool zapewnia optymalną skuteczność i pielęgnację skóry delikatnej. 
Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. 
Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę gospodarki wodnej skóry
i chronić skórę przed wysychaniem. Żel pod prysznic o owocowym zapachu powoduje, że kąpiel pod prysznicem staje się odświeżającym doznaniem i pozostawia poczucie zadbania. Wtedy można przeżyć dzień na spokojnie!'


Składniki:



Cena: 3,49 zł 
Pojemność: 300 ml
Opakowanie: śliczna i słodka etykieta z pandą + zielona nakrętka :)
Konsystencja: fajna, nie za rzadka - w sam raz, o delikatnie różowej barwie


Moja opinia: 
Polubiłam się z tym żelem ;) Jest przyjemny, nie wysusza skóry, nie podrażnia ani nie uczula.  Jest dość wydajny, dobrze oczyszcza i to urocze opakowanie oraz delikatny owocowy zapach - podobny do truskawkowej/malinowej? mamby ;) 
Szkoda tylko, że nie utrzymuje się na skórze.. Przyczepić się do niego nie mogę, z przyjemnością wypróbuję inne wersje ;)



  Buziaki, D ;*

53 komentarze:

  1. Rzeczywiście opakowanie jest urocze :) Ja już znalazłam swój ulubiony żel więc raczej tego nie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go mieć :D Ta panda totalnie mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze opakowanie :) Ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. warto kupić za samego opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Od czasu do czasu lubię zakupić ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie kusi :) tego żelu jeszcze nie miałam więc może kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing product! Thanks for sharing *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kosmetyku, ale lubię Isanę :)
    Mogłabyś poklikać w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tego misia ♥ przyjemniaczek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten żel ;P
    Jest słodki na zewnątrz, ale też świetnie pachnie ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam je ;D
    A tego jeszcze nie miała, ale teraz kończy się mój jezynowy więc trzeba iść do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma cudowne :D Muszę przyznać, że bardzo mnie zaciekawił, cena jak najbardziej atrakcyjna, więc będę musiała wypróbować :)

    Obserwuję ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Super opakowanie, fajnie wygląda ten misiak :)
    Pozdrawiam, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żele isana są świetne! tanie, wydajne, a tak dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się etykieta i to by było chyba na tyle. Niestety ma w swoim składzie SLS i to już na 2 miejscu.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowanie świetne! :) Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię żele Isany. I te ich urocze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Isanę! Samo opakowanie kusi! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używam produktów isana bo mnie uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  21. U nas nie ma niestety tych żeli :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  22. Great review!
    Have a nice new week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  23. sama grafika na opakowaniu jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach tego żelu jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam te śmieszne żele z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo urocze opakowanie ma ten żel. Jak go zobaczę w Rossmannie to kupię, bo jest bardzo tani, a skoro się dobrze sprawdza to chętnie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sto lat temu używałam żelu isana ale pamiętam, że byłam raczej zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam, gdy żel się mocno pieni :) A jak ten żel się spisuje w tej kwestii? Opakowanie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałabym, że tak standardowo ;)

      Usuń
  29. Nie miałam go, ale już od dawna planuję zakup jakiegoś żelu z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dość, że wydajny i ładnie nawilża to jeszcze opakowanie jest urocze <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. KOCHAM TAKIE SLODKIE KOSMETYKI!!! <3
    PRZEUROCZY <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy raz widzę tak uroczy żel :)
    Kocham owocowy zapach!

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę koniecznie wyprobowac! :) obserwujemy? daj znac w kom! ;)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D