wtorek, 29 listopada 2016

Outfitowo #1

Cześć :)

Troszkę mnie tu nie było, niestety popołudniówki nie są takie fajne - mało czasu na cokolwiek. 
W sobotę byłam na urodzinkach i z tej okazji chciałam Wam pokazać mój strój ;)
Jak już wcześniej wspominałam nie lubię dużej ilości biżuterii
czasami wg jej nie noszę (nie licząc pierścionka zaręczynowego ;D), tak i wtedy nie było jej dużo. 
Skusiłam się na bransoletkę i przepiękne kolczyki/nausznice, które (byłam miło zaskoczona) każdemu się spodobały.
Postawiłam na spodnie (wygoda ;D) i bluzeczkę, dodałam narzutkę oraz oczywiście botki ;D

Całość:


Góra:


Bluzka z Aliexpress - udało mi się upatrzyć coś ciekawego ;). 
Narzutka to moja perełka z sh ;).

Dół:



Spodnie, pasek i buty - szczerze to nie pamiętam już gdzie je zakupiłam :P. 
Buty są delikatnie ocieplane ;)

Kolczyki:



Moje ulubione nausznice - skrzydła < 3. Prześlicznie się prezentują i to nie tylko moje zdanie :). 
srebrne, wysadzane cyrkoniami, bardzo staranie wykonane.  Wysoka jakość.
Pochodzą ze sklepu: magiasrebra. Gorąco polecam :)

Na mnie:









Zdjęcia musiały powstać w domu, niestety w taką pogodę płaszcza bym nie ściągnęła ;P
Także przepraszam za jakość ;)

Buziaki D ;*

35 komentarzy:

  1. Piękne te kolczyki, bardzo mi się podobają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że impreza była udana :)
    Świetnie wyglądałaś. Buty i kolczyki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny strój;) Też mi się bardzo podobają kolczyki i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ciekawe czy mi by było w nich wygodnie;D

      Usuń
    2. o dziwo są dość wygodne ;D

      Usuń
  5. Ooo fajnie! Całe zestawienie mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny strój ;) Kolczyki faktycznie bardzo śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te buty i kolczyki... zakochałam się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolczyki bardzo ładne i bluzeczka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny strój Kochana ! Buty szczególnie mi się podobają :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super strój, ślicznie wyglądałaś :) Kolczyki bardzo mi się podobają , no i buty wpadły mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie lubię dużej ilości biżuteri, a u ciebie całość wygląda super :) a te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw :) Buty są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :) Strasznie podobają mi się buty, szukałam takich, tylko, że z niższym obcasem i niestety nie znalazłam... ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne zestawienie! A buuuty po prostu ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja! Obserwuję.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D