sobota, 5 listopada 2016

Karta podarunkowa - zakupy w Reserved ;)

Cześć ;))

Niedawno Nivea organizowała konkurs 'Metamorfoza z Sablewską'
Nagrodą główną była metamorfoza z Sablewską (dla 10 osób) oraz nagrody dodatkowe w postaci bonu zakupowego na kwotę 200 zł do 6 sklepów (90 bonów- 15x Mohito, 15x Top Secret, 15x Zara, 15xH&M, 15x Reserved, 15x Zalando).  
By przystąpić do konkursu, uczestnik musiał zakupić dezodorant Nivea i zachować paragon lub fakturę imienną jako dowód zakupu. Następnie wybrać jedną z sześciu stylizacji black&white i odpowiedzieć na pytanie konkursowe: 
'Opisz na jaką okazję najchętniej byś ja założyła (wybraną stylizację)?' 

Sceptycznie podeszłam do tego konkursu, w sumie to skusiłam się na niego, dlatego że musiałam zakupić dezodorant, 
więc czemu nie skorzystać ;)). Najtrudniej było odpowiedzieć na pytanie konkursowe, ponieważ trzeba było zmieścić się 
w 250 znakach.. Moja odpowiedź to był spontan, jak szybko urodziła się w mojej głowie, tak szybko została przelana do notatnika, drobne poprawy, wpisuję do okienka konkursowego i.. za dużo słów! Troszkę się nakombinowałam żeby to skrócić i żeby to nadal fajnie brzmiało ;) Ale nie trwało to więcej niż 15-20 min., 
więc do konkursu naprawdę podeszłam na luzie ;D.
Później czekanie na wyniki, przejrzałam na szybko i nie zauważyłam swojego nazwiska hahha ;d 
Olałam więc sprawę, ale zapomniałam o paragonie, który schowałam do małej kieszonki w portfelu (więc na szczęście go nie wyrzuciłam), minęły 2 może 3 dni i otrzymałam maila z informacją o wygranej i gratulacjami...
JAK TO?! Przecież nie było  mnie na tej liście.. Szybki, ale już dokładny przegląd wyników..
JEST! ;o Szok i niedowierzanie :D Bon podarunkowy do Reserved jest mój! ;) Od razu poprawił mi się humor ;D
Znalazłam paragon, zrobiłam skan i czekałam aż przyjdzie mój bon. A jak przyszedł to trzeba było skorzystać ;) 
Mój poszedł ze mną i w sumie skorzystał na tym ;d Ja wybrałam dla siebie dłuuugi i cieplutki sweterek 
a mój bluzę i czapę, aby mu w łepetynkę zimno nie było :D. Taka jestem dobra narzeczona, a co! haha :DD

Karta podarunkowa:



Nasze łupy:


Sweterek:






Jest mega mega ciepły i naprawdę długi (wystawał spod płaszcza) i oczywiście milusi :D
Ostatnio mam sporo szczęścia w tych konkursach :D


Buziaki, D ;*

30 komentarzy:

  1. cudowny milutki sweter idealny na chłodne dni <3 pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o gratuluje! :) wkurza mnie to własnie w tych długich sweterkach, jak mi wyłażą spod kurtki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny sweterek i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie milusie sweterki <3 Gratuluję wygranej :) Szkoda, że nie słyszałam wcześniej o takim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, sweterek śliczny i mam nadzieję, że się nie porozciąga ! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż, jestem aktywną blogerką i chętnie zaglądam na blogi osób obserwujących mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś na blogu, że obserwujesz ale ja tego nie widzę :))

      Usuń
  6. Uwielbiam ostatnio takie sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! :) a sweterek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie słyszałam o tym konkursie, gratuluję wygranej:) Śliczny ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki sweterek sama bym przytuliła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczny sweterek! nie mogę się napatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! piękny jest ten sweterek:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Sweterek jest śliczny i wygląda na bardzo cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super sweterek :*
    zapraszam do mnie kochana, nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zakup wyglądasz cudnie :)
    Często robię zakupy w tym sklepie szczególnie babcia dla wnuków ;))

    Kochana mogę prosić o kliki TUTAJ? Będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny jest ten sweterek :)

    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek , uwielbiam takie ciepłe ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Gratuluję wygranej! Śliczne zakupy! Dziękuję za odwiedziny i obserwację :) Próbuję zaobserwować ten profil ale wychodzi błąd. Mam nadzieję, że w końcu się uda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie miny twój pies robi ;D Mam taki sam sweterek, jest boski <3
    Obserwuję kochana i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej, z pewnością bardzo przyjemnie robi się takie zakupy :) Śliczny sweterek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D