niedziela, 13 listopada 2016

Kampania ambasadorska o.b ;)

Cześć ;DD

Dzisiaj Wam przedstawię paczuszkę, którą otrzymałam dzięki dostaniu się do kampanii o.b ;).
W poniedziałek otrzymałam maila o dostaniu się do grona ambasadorek i informacją, że moja paczka została do mnie wysłana ;). A w środę rano powiadomienie, o której mogę się spodziewać kuriera, Pan i tak zadzwonił, aby się upewnić czy jestem w domu i zaraz przyjechał z przesyłką. Byłam pod wrażeniem bardzo szybkiej wysyłki ;) Paczuszka jest genialna ;) Pudełko utrzymane w delikatnych, pastelowych kolorach ;) W środku książeczka z wieloma przydatnymi informacjami i list, 3 opakowania tamponów + etui, które będzie idealne do torebki, kieszeni ;) Możemy je zabrać ze sobą wszędzie :D. Dodatkowo 30 próbek dla koleżanek, w każdej 4 tampony - 2x mini i 2x normal ;D Jestem bardzoo zadowolona z tego boxu. I już czekają na mnie pierwsze zadania ambasadorskie, także lecę zobaczyć co i jak ;) 



Pudełeczko:



Zawartość:





Razem:



Próbki:




List i książeczka:





Najbardziej zaciekawiły mnie tampony na noc, nigdy ich nie używałam, jakoś wolałam podpaski, 
ale chętnie je wypróbuje, jestem ciekawa jak się spiszą ;D 

Buziaki, D ;*

42 komentarze:

  1. Szkoda, że przegapiłam tą kampanie. Super paka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź! kosmetycznetestowanie@gmail.com z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. uwielbiam tampony i za nic w świecie nie wróciłabym teraz do podpasek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To pudełeczko jest super :) dzięki za odwiedziny, obserwuję :)b

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam OB :)) Normalnie takie etui to bym przygarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) ja kampanię przegapiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaiałe próbki Kochana, gratuluję dostania się do mbasadorów <3 Buziam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tym pudełkiem na tampony. Poręczne i bardzo ładne :)
    Pozdrawiam serdecznie , Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację. Mnie niestety ominęło to szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No no próbki się zawsze przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam zawartość tej paczki na instagramie jednej z dziewczyn, byłam w szoku że jest tego tak dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spora paczka i bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie używałam tamponów

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, zapasów teraz masz na jakiś czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, fajnie, że o.b. się zaangażowało w takie akcje :) uważam, że ich produkty są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o tej kampanii, udanych testów kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę się boję tych tamponów... Obserwuję bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa i obszerna paczka. Etui słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. OB zadbało o swoje ambasadorki, świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super, to pudełeczko jest boskie !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne pudełeczko:)gratuluję zostania ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudełeczko przeurocze ;) Sporo rzeczy wrzucili do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. OOO ileż próbek, super i gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialne pudeleczko ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję udziału w kampanii i bardzo fajnej paczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D