poniedziałek, 7 listopada 2016

INSTA MIX #2

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim instagramowym mixem ;)
Stwierdziłam, że każdy mix będzie podsumowaniem 2 miesięcy :) 
Pierwszy mix - lipiec, sierpień, dla przypomnienia TUTAJ ;)
Teraz czas na wrzesień i październik :D


Kawka w sklepie Tchibo ;)  Więcej TU | Mój model < 3 Efekt - Prisma



Niezdara ze mnie ;) Na szczęście szyna gipsowa była tylko przez 2 tyg., inaczej zwariowałabym ;)
Wygrana paczuszka od Avonu ;) Tutaj więcej ;) | Jesienny spacerek ;) Brakuje tego słoneczka;c

video

Zabawa aplikacją z insta - boomerangiem ;)


Cóż tu dużo pisać - selfiak ;D | Z moim robiliśmy pierogi z kapustą i grzybami :D Wyszło prawie 90 ;d


Jeszcze raz selfiak, a co! ;d | Pazurrrry ;> Recenzja lakieru ;D



Najlepiej na wsi :D Jak widać w swoim żywiole ;) | Szczęśliwy pies :D



Moje błękitki ;) Lakier z Avonu. | Wygrana karta podarunkowa. Tutaj post przypominający ;)



Buziaki, D ;*

55 komentarzy:

  1. Podobają mi się twoje zdjęcia, pięknie na nich wychodzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photo! You are so cute!
    Have a good day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty, w których jest mix zdjęć :)
    Lakier na paznokciach przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. You are really sweet. Great photos, specially the ones with leaves.
    a sweet kiss
    Sara M.

    NEW POST http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, co Ci się stało w rękę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa taka niezdara ze mnie, że na rowerze nie potrafię jeździć ;))
      ale już wszystko w porządku :)

      Usuń
  6. Selfie są piękne :)Przegapiłam Twój Instagram, ale już nadrabiam zaległości i obserwuję :) Przy okazji zapraszam do siebie :) (rhythm_of_my_life_)

    OdpowiedzUsuń
  7. wieś jest wspaniała;) cisza spokój:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam pierogi <3 świetny mix!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej! Narobiłaś mi smaka na pierogi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny mix, współczuję ręki w gipsie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pierogi <3 Zwłaszcza te z kapustą i grzybami :)
    Piesek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny mix zdjęć :) masz słodkaśniego Psiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Bardzo podobają mi się paznokcie.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne Insta fotki Kochana . Z tym gipsem to przestraszyłaś mnie , ale ciesze się ż ebył tylko 2 tyg. Buziaczki Kochan a:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam instamixy ! ;) Dzięki temu dowiaduję się czegoś " bardziej prywtnego " o autorce bloga ;))
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodki pies! Świetny mix zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierogi już na święta? My też z mężem robimy i mrozimy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połowa miała zostać na święta, ale były tak dobre, że je zeżarliśmy haha :D

      Usuń
  18. W moim domu również zaczęło się robienie pierogów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. zrobiłaś mi ochotę na kawę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj lubię taki mixy zdjęciowe :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie posty ;)
    Oj nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam pierogi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, uwielbiam takie mixy ! Narobiłaś mi kochana ochoty na pierogi, haha :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno nie lepiłam pierogów;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Psiuńcio rozkoszny i kawka smakowita ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo ładna! i cudowny psiak <3 :)

    mój aktualny blog: www.xnevaeh.blogspot.com <3
    Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny pomysł na post :) śliczna jesteś!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. My z mamą zawsze jak lepimy pierogi to minimum 100 i sobie mrozimy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pierogi, współczuję tej szyny, nigdy nie miałam gipsu

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, ile pierogów i jakie ładniutkie, równiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super post :*
    zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak ja bym chciała taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie sądziłam, że taki odcień zieleni może tak dobrze prezentować się na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne są takie przypominajki :) Dobrze, że tylko 2 tyg miałaś w szynie! Bo inaczej to byłoby kiepsko :( Selfiki najlepsze <3 Pozdrowienia ślę :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny post!

    Zapraszam do mnie na KONKURS świąteczny! Nic nie kosztuję, dużo czasu nie zabiera, a nagrody są super!
    nicoleotremba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. No to teraz masz zapasu a zapasu :)

    Hehe takie paczuszki niejednej z nas by się przydały hehe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D