piątek, 14 października 2016

Żelowy lakier - CITRONIZED

Cześć :)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić żelowy lakier, który wygrałam w konkursie (TU możecie zobaczyć).
Moje pazury ostatnio odżyły i podrosły, więc lakier prezentował się idealnie ;)
Kolorek najbardziej mi się spodobał z wygranej trójki. Nie jest nudny i banalny, ale ciekawy, taki jesienny... 
idealnie wpasowuje się  w porę roku ;) 


Co pisze producent?

Lakier do paznokci 'Żelowy manicure':
  • Efekt profesjonalnego żelowego manikiuru jak z salonu - jeśli zobaczyłabym ten kolor u kogoś to pewnie pomyślałabym że to żel bądź hybrydka. Naprawdę prezentuje się ślicznie na pazurkach ;)                     Więc jest to prawda.
  • Nie wymaga lampy UV - Prawda.
  • Zmywa się jak zwykły lakier - Prawda i to dość fajnie się zmywa ;)
  • Nowa formuła z pielęgnującymi olejkami Omega. Intensywny kolor w jednej warstwie. Jeszcze więcej połysku. - Co do olejków pielęgnujących to nie wiem, nie zauważyłam nic ;). Jeśli chodzi o jedną warstwę to były małe prześwity, dlatego ja nałożyłam dwie warstwy. Nie wiem czy jest więcej połysku, bo nie porównywałam do innych lakierów z Avonu, ale połysk jest i to całkiem fajny i dobry efekt. :)


3 dni lakier wytrzymał idealnie, ale później zachciało mi się większych porządków (naprawdę większych)- chyba z godzinę to w wodzie miałam dłonie i to źle wpłynęło na trwałość, z 4 pazurów lakier odprysnął
Ale reszta trzymała się dalej. Sądzę, że gdyby nie tyle czasu w wodzie to trzymałby się spokojnie z 5 dni bez szwanku ;)
Chętnie będę do niego wracać ;))
Cena lakieru to ok 10-12 zł.










Buziaki, D ;*

23 komentarze:

  1. Przy intensywnych porządkach mało prawdopodobne aby jakiś lakier wytrzymał :P ale kolor ma fajny i ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolor, kojarzy mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten kolor, bardzo lubie takie żywe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie długie, piękne paznokcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz na topie takie żółtawo-oliwkowe kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mi to niezbyt się podoba ale co kto lubi:D

      Usuń
  6. kiedys miałam lakier w takim samym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego koloru jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem ten kolor taki nieokreślonyp;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakos nie mam zaufania do lakierow z Avon, ale fajny ma kolorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolor, taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny kolor, ostatnio kupiłam sobie w takim sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam lakiery z Avonu :) Kolor, który prezentujesz naprawdę robi wrażenie!
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D