czwartek, 6 października 2016

Młody Jęczmień ;)

Cześć :)



Dzisiaj przedstawię Wam suplement diety, który będę miała przyjemność testować :)
Młody Jęczmień Forte Slim w saszetkach - bo o nim mowa, 
wspiera kontrolę masy ciała oraz prawidłowy poziom cukru.
Suplement zawiera ekstrakt z młodego jęczmienia w wysokiej dawce - 1000 mg w saszetce,
wysoką zawartość błonnika jabłkowego, owsianego oraz żytniego, skoncentrowany proszek ananasowy, fruktooligosacharydy, ekstrakt z morwy białej, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy oraz chrom.




Ekstrakt z młodego jęczmienia zawiera naturalne składniki odżywcze, wspiera witalność oraz energię organizmu.
Ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy, który zawiera p-synefrynę, przyczynia się do kontroli masy ciała, wspiera metabolizm tłuszczów i węglowodanów oraz rozkład tkanki tłuszczowej.
Ekstrakt z liści morwy białej może przyczyniać się do utrzymania zrównoważonego metabolizmu węglowodanów w organizmie człowieka.
Chrom pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu glukozy we krwi oraz przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu makroskładników odżywczych.



Składniki:
Błonnik jabłkowy (błonnik pokarmowy 60%), błonnik owsiany (błonnik pokarmowy 80%), błonnik żytni (błonnik pokarmowy 30%), skoncentrowany proszek ananasowy, ekstrakt z młodego jęczmienia (Hordeum vulgare), fruktooligosacharydy, ekstrakt z liści morwy białej DER 10:1, ekstrakt z owoców gorzkiej pomarańczy (Citrus aurantium) standaryzowany na 6% p-synefryny, substancja przeciwzbrylająca - dwutlenek krzemu, chlorek chromu (III) (chrom).




Zalecana dzienna porcja do spożycia: dorośli 1 saszetka dziennie. 
Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Jak przygotować do spożycia: zawartość saszetki wymieszaj z jogurtem naturalnym lub owocowym (opakowanie ok. 190g), koktajlem lub Twoim ulubionym smoothie. Po zamieszaniu zjeść łyżeczką.

Więcej informacji znajdziecie na mlodyjeczmienslim.pl
Producent: Avetpharma.
Cena: 19,90 zł




W opakowaniu znajdziemy 20 saszetek, szkoda troszkę, że nie 30 - na cały miesiąc, 
ale i tak jestem bardzo ciekawa jak się spiszę i jaki będzie w smaku :) 
Także czekajcie na recenzję ;D

A jeśli same chcecie wypróbować ten suplement diety to napiszecie na: saszetki@mlodyjeczmienslim.pl  
ze swoim adresem zwrotnym a producent wyślę Wam próbkę :)


Buziaki, D ;*

20 komentarzy:

  1. Mam młody jęczmień ale w takiej dużej torebce strunowej :) działa fajnie ale smak i zapach... eh do przeżycia :) ja piję go z wodą. Trzeba pamiętać aby nie wolno mieszać go metalową łyżką, tylko np ceramiczną lub plastikową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zakup młodego jęczmienia jednak innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo o nim czytałam, mam w planach wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam takie wielkie opakowanie młodego jęczmienia w proszku. ale szczerze mówiąc strasznie mi nie podchodzi :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam z nim do czynienia :) Muszę dać mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie tym jęczmieniem. Od 3 miesięcy chodzę regularnie na siłownie i próbuję zrzucić zbędne kg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam blogi gdzie widać ,że jest prowadzony z pasją :)
    mega blog! oby tak dalej

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, też jestem ciekawa co wyniknie ze stosowania go :) Napisz później :* Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Na jesienną porę to idealna sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Już sam wygląd nie zachęca mnie do jego wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sprawdzić na sobie ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Młody jęczmień kiedyś miałam zwyczajnie, w proszku. Nie mogłam się jednak do niego przekonać. Może w maleńkich dawkach jeszcze w miarę był nie wyczuwalny ;) Jednak nie jest to smak idealny. Może te saszetki byłyby bardziej znośne w smaku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się ten produkt, oj bardzo jeśli tylko się sprawdza :) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D