środa, 26 października 2016

eRmail - czyli jak zarabiać przez internet ;)

Cześć. ;)

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić portal eRmail.pl, dzięki którym możemy zarabiać pieniądze na tym, co do tej pory robiliśmy za darmo - czyli na reklamach, które w dzisiejszych czasach otaczają nas ze wszystkich stron. W telewizji, radiu, internecie, komunikacji miejskiej, na billboardach, w gazetach, są również w prawie każdej restauracji czy sklepie. 
Więc czemu nie mamy z tego skorzystać? ;)


Co to jest eRmail? 
To usługa, która dzięki kampaniom reklamowym od zleceniodawców, podzieli część zysku pomiędzy użytkowników, którzy na daną reklamę klikną, przeglądną i ewentualnie przeczytają. Ta usługa jest całkowicie bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje, zależy tylko od ciebie ile chcesz zarobić. Oczywiście milionów nie zarobisz, ale na wczasy lub luksusowy prezent za kilkaset złotych. eRmail, który otrzymasz, zawiera tekst lub obrazek, który dostarczy Ci informacji na temat danej reklamy, dzięki temu dowiesz się o zniżkach, nowościach, produktach i usługach na polskim rynku, co więcej dostaniesz za to pieniądze.



Powody, dla których warto spróbować:

20 zł za zarejestrowanie się
Niezwłocznie po zakończeniu rejestracji na Twoje konto zostanie przelane 20 zł. 
Rejestracja nie zajmie Ci więcej niż kilka sekund.

Do 1 zł za każdy eRmail
Możliwość otrzymania 1 zł za każde otwarcie eRmaila, który od nas otrzymasz, jest zapewne kusząca. Ale jeszcze nie wiesz, że Program Poleć umożliwi potrojenie tej kwoty. Zależy to również od Twoich znajomych oraz od tego na jaki POZIOM uda Ci się dojść. Z biegiem czasu możesz za pomocą funkcji Upgrade oraz Poleć zarobić duże wynagrodzenie. Wyobraź sobie, że codziennie otrzymujesz od nas 1 do 5 eRmaili. Teraz możesz obliczyć sobie do jakiej kwoty uda Ci się dojść w przeciągu roku. Poniżej dowiesz się więcej…

Możesz zwiększyć swoje zyski aż o 200 %
Za pomocą Programu Poleć możesz zwiększyć swoje dochody aż o 200 %. Za każdym razem, kiedy Twój polecony użytkownik przeczyta nasz eRmail, Ty również zarobisz pieniądze, bez jakiejkolwiek pracy. Na Twoim koncie użytkownika możesz w każdej chwili sprawdzić ile zarobili dla Ciebie Twoi znajomi.


Przegląd Promocji, Nowości, Produktów oraz Usług na polskim rynku
Interesujesz się Nowościami? A może Twoje zainteresowanie budzą masowe przeceny lub duże zniżki cen elektroniki? Interesują Cię też inne Produkty? Ciekawią Cię też korzystne Usługi lub strony internetowe, które mają coś do zaoferowania?
JESTEŚ WE WŁAŚCIWYM MIEJSCU!
Istnieje wiele interesujących Nowości, Rabatów, Produktów, Usług oraz Informacji, których nie znajdziesz lub nie masz w jaki sposób się o nich dowiedzieć.
eRmail.pl poda Ci te informacje i w dodatku zapłaci Ci za to.

Do 20 zł za każdą ankietę
Udział w sondażach na naszych stronach, to kolejny sposób jak zarobić jeszcze więcej. Przez udzielanie odpowiedzi na kilka pytań możesz zarobić nawet 20 zł. Wysokość Twojego wynagrodzenia zależna jest od długości ankiety. Ankiety są anonimowe. 



Moja opinia:
Przyznam szczerze, że jestem zarejestrowana na kilku podobnych stronkach, ale eRmail przebija je wszystkie ;) Zarejestrowałam się na nich mniej więcej w tym samym czasie
i na tamtych mam dopiero 1 zł zarobione a tutaj 34,16 zł. Jest różnica nie? ;)
Za pierwszą wypełnioną ankietę dostałam 4 zł, co na 5 czy 6 prostych pytań (np. województwo, w którym mieszkasz, wiek, płeć itp) jest całkiem fajną kwotą. Do tego portal ma całkiem fajne pomysły, abyśmy my - użytkownicy jeszcze więcej zarobili, np. ściągnięcie apki na lapka (czy inne urządzenie), która powiadamia Cię o nieprzeczytanych mailach, ankietach, pokazuje saldo itp. Nawet mój się wkręcił w ten portal, przez co ja zyskałam jednego poleconego ;) I chyba najważniejsze - uzbieraną kwotę możemy wypłacić na konto bankowe, lub przekazem pocztowym. Dla mnie jest to idealne rozwiązanie ;) 

Szczerze polecam ten portal i zachęcam do rejestracji TUTAJ ;) 
Lub klikając w banner  po prawej stronie na blogu ;)
I wielka prośba o kliknięcie w link: KLIK! ;) 
Z góry dziękuję ;*



Buziaki, D ;*

19 komentarzy:

  1. Niby wszystko fajne ale jednak gdzieś musi być jakiś haczyk. Kurde no sama nie wiem. Chetnie bym sprobowala ale jednak mam przeczucie, że predzej czy później sie na tym przejade (jak na innych tego typu stronach). Jednak wg mnie najlepszą metodą zarobku przez internet są konkretne i realne zlecenia na stronach dla freelancerów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam konto w kilku tego typu stronach, o tym jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam portal. Niestety po 2 latach nie nazbierałam nawet 100zł przez co przestałam klikać w te reklamy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super post ! Pierwsze słyszę o tym ! Chętnie sprawdzę ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam konto na podobnej stronie... ankiety przychodzą rzadko, są dłuuugie ciężkie i zajmują sporo czasu a najgorsze jak się odpada po iluś pytaniach... hehhh. Może i tu spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo ufam takim firmą ;) miałam propozycje od podobnej firmy i nie zgodziłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tam zarejestrowana już dobre kilka lat i jeszcze nie udało mi się zebrać kwoty do wypłaty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze w takich stronach jest jakiś haczyk :) nikt nikomu nic za darmo nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to nie dla mnie, a i tak za dużo siedzę w interneie,, życzę sporych zarobków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podejrzanie to brzmi trochę ;) Ale co szkodzi spróbować?

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słabo wierze w takie zarabianie za reklamowanie, chyba że blog jest bardzo popularny a to juz blog celebrytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Portal znam jedynie ze słyszenia ale jakoś mnie nie ciągnie do niego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie mam tylko Google Adsense. Nie zamierzam się jak na razie nigdzie rejestrować. Może kiedyś :)
    Kliknęłam , w końcu trzeba sobie pomagać :D
    Będę Ci bardzo wdzięczna,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa strona, na pewno jest to interesująca opcja i można spróbować :) Super, że Tobie tak dobrze idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł na jakieś tam pieniądze jest, jednak ja bym takiej firmie nie zaufała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D