poniedziałek, 19 września 2016

VOLVITA ENERGY ;)

Cześć :)

Pogoda niestety się popsuła, aż nie chce się wychodzić z domu. Ja jednak muszę się ruszyć, 
gdyż mój pupil byłby bardzoo niezadowolony i miałby na mnie focha :D 
Jak już pisałam złamana ręka mi nie straszna, więc przygotowałam dla Was post ;)
Ostatnio wybrałam się do biedronki na zakupy i wpadła mi w oko woda :D
W sumie to spodobała mi się butelka, która przypomina mi bidon hah ;DD



Pojemność: 700 ml
Kolor butelki: przezroczysty z delikatnie zielonym denkiem i zieloną nakrętką
Cena: 'aż' całe 1,49 zł ;D



Woda jak to woda...  ale w tym wypadku to nie do końca, ta jest z dodatkiem 
naturalnej kofeiny pozyskiwanej z ziaren kawy. Ja wyczuwam jakiś dziwny posmak
i sama nie wiem do czego on podobny.. Ale smakuje mi ;)
Jedna butelka dostarcza tyle energii co filiżanka kawy (17mg/100ml). 
Dla jednych to mało dla innych dużo, ocenę pozostawiam Wam ;)
Ja piłam ją 'na raty' przez 2 dni, także nie wiem czy faktycznie działa jak kawa i 'daje kopa'.
Buteleczka mi się podoba, sam korek wyróżnia ją, ma nawet miarkę, fajna sprawa :DD 
Gdzieniegdzie na etykiecie zmazały się literki.






Co do wartości odżywczej to:
wartość energetyczna 0kJ/0kcal,
tłuszcz 0g, w tym kwasy tłuszczowe nasycone 0g, 
węglowodany 0g, w tym cukry 0g,
białko 0g,
sól 0g,
kofeina 17mg



Jak widzimy producent mówi prawdę, nie ma cukru, kcal ani konserwantów
Warto po nią sięgnąć, choćby dla tej butelki a taka cena dodatkowo zachęca :D



Buziaki, D ;*


34 komentarze:

  1. Butelka rzeczywiście zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plus za brak cukru i konserwantów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronka jest na parwde super sklepem :) Super ta woda :) Jak bede w Polsce muszę ją hapnąć:) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś po pracy będę w biedronce to zobaczę :) spróbuję może też będzie mi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Początkowo myślałam że to bidon, ciekawa woda, jeszcze takiej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj o tego typu butelkach ostatnio dużo czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesujący produkt :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny produkt, pierwszy raz widzę:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tej wodzie ale to świetne rozwiązanie wody z kofeiną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jej w Biedronce u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Intrygujący produkt! :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna, jak będę w biedrze to się za nią rozejrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. widziałam ostatnio w sklepie miałam kupic ale butelka mnie odstraszyła
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie właśnie przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam tej wody. Szczerze, to wolałabym sobie kupić zwykłą wodę i wypić kawę. Jakoś sobie nie wyobrażam wody z kofeiną.
    Będę Ci bardzo wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja ! Mnie też by ta butelka kupiła w mgnieniu oka ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chyba wolę się napić kawy (chociaż i to niezbyt często) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam kawę -więc alternatywą dla niej ta woda dla mnie nie jest. Ale butelka wygląda super i w ogóle myślę że to ciekawy produkt. Pozdrawiam

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. The post is absolutely amazing! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie sprawdza się zwykła woda lub kawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta woda zdecydowanie postawiła mnie na nogi, mimo złego samopoczucia zadziałała odrazu po wypiciu :). Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Stawia na nogi odrazu po wypiciu :) polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D