środa, 14 września 2016

Sernik Snickers ;)

Cześć :)

Przez jakiś czas będę miała dla Was o wiele więcej czasu, ponieważ złamałam rękę..
I to prawą rękę.. taka ze mnie niezdara. Ciężko mi pisać tylko lewą, 
ale w końcu mam tyle czasu, że te kilkanaście min. dłużej mnie nie zbawi ;).

Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na coś pysznego i słodkiego a mianowicie:
SERNIK SNICKERS
Oczywiście zrobiłam go przed złamaniem ręki :) a przepis znalazłam na necie.
I szczerze przyznam nie sądziłam, że będzie taki pyszny! ;) Zakochał się w nim mój tata
i znajomi z pracy a koleżanki prosiły o przepis, nawet mój ukochany, który jest bardzooo
wybredny (żadne ciasto mu nie smakuje oprócz metrowca i karpatki chyba)
 polubił serniczek i pochłonął jakąś 1/4 blaszki ;dd. 
Marmurkowa masa serowa pokryta masłem orzechowym z kawałkami orzechów i czekoladą  
a na wierzchu kawałeczki Snickersa - jest to na pewno inna i ciekawa wersja sernika ;) 
Ciasto nie jest trudne w przygotowaniu ani jakoś specjalnie czasochłonne, 
co jest dodatkowym plusem, więc zachęcam Was do wypróbowania przepisu. 





Składniki:

Na masę serową:

  1. 1 kg sera na sernik (z wiaderka)
  2. 7 jajek
  3. 1 szklanka cukru
  4. 1 opakowanie budyniu waniliowego (40 g)
  5. 3 łyżki kaszy manny 
  6. 125 ml oleju
  7. 2 łyżki kakao


Na polewę:

  1. 5-6 łyżek masła orzechowego z kawałkami orzeszków
  2. 100 g czekolady mlecznej
  3. 4 łyżki mleka lub śmietanki 


Dodatkowo:
  1. 1 batonik Snickers
  2. 150 g biszkoptów okrągłych




Przygotowanie:
Blaszkę do ciasta wyścielić papierem do pieczenia, na dnie ułożyć biszkopty. 
Białka oddzielić od żółtek. Żółtka utrzeć z cukrem na białą masę, następnie dodać ser, olej, budyń i kasze mannę. 
Zmiksować na gładko, ale nie za długo. Masę serową podzielić na połowę, do jednej części dodać kakao. 
Z białek ubić piane, podzielić na połowę i wmieszać osobno połowę do masy białej  a połowę do masy kakaowej. 
Masy serowe na zmianę wylewać do blaszki.  Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180*C i piec około godziny. 
Po upieczeniu studzić w uchylonym piekarniku. 
Masło orzechowe podgrzać (ja podgrzałam w mikrofali) i polać nim sernik. 
Czekoladę z mlekiem rozpuścić nad parą i polać wierzch sernika tworząc wzorki tak, 
żeby spod czekolady było widać masło orzechowe. 
Batonika pokroić jak najdrobniej (ja pomogłam sobie blenderem) i posypać nim ciasto. 
Ciasto wstawić do lodówki, kroić najlepiej na następny dzień. 


SMACZNEGO! ;)




Buziaki, D ;*


Połamaniec ;d

34 komentarze:

  1. Ciasto prezentuje się apetycznie :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo mniam! ale bym teraz zjadła :) Zdrówka kochana takie ciacho na osłodę to coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie :) Szybko wracaj do zdrowia :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia! A tym ciastem to narobiłaś smaka! Muszę koniecznie skorzystać z tego przepisu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do zdrowia! :) pyszności, może się skuszę na to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję Ci. Wracaj szybciutko do zdrówka :D
    Robiłam kiedyś snickersa ,ale takiego jak Ty to jeszcze nie.
    Mogłabyś poklikać w reklamy u mnie na blogu-będę Ci wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To ciasto wygląda bardzo apetycznie:-) i kradnę ten przepis:-) wracaj szybko do zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przeapetycznie:) Ja mistrzem wypieków nie jestem, więc podziwiam za umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie jestem, ale ten serniczek jest mega łatwy ;)

      Usuń
  9. Super przepis!
    Wracaj do zdrowia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sernik wygląda smakowicie, ale ałć, ręka już nie :( coś to zrobiła?? Wracaj szybko do zdrowia i nie skacz już ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejj ale chciałabym umieć tak piec :)) wygląda pysznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ooo :D to smacznego! ;* i czekam na recenzje czy smakowało ;)

      Usuń
  13. O mniam mniam :O jak to świetnie wygląda :)
    Kochana szybciutko się kuruj :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ale zgłodniałam! szybkiego powrotu do zdrowia i sprawności ! obserwuję i czekam na więcej przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będe chyba jedyna która powie, ze nie przepada za snikersem?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pysznie wygląda ! Ach, jak ja lubię takie smaki. Nie pogardzę taką słodkością i wybornym wypiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda super ! :O

    Obserwuję, licze na rewanż i zapraszam do siebie ;) http://faromantic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj muszę wypróbować bo wygląda aż ślinka cieknie :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda pysznie :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zjadłabym :)
    Wracaj szybko do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  21. 21.00 a tu takie smakołyki ;) Nie zasnę przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D