sobota, 10 września 2016

Rekomenduj to! ;)

Niedawno założyłam konto na stronie rekomendujto.pl
na której mamy szanse zostać testerami nowych i ciekawych produktów.
Stronkę polecam, jest dość ciekawa, każdemu kto lubi testować nowości na pewno się spodoba :) 
Ja zostałam ambasadorką Tchibo i udałam się do pobliskiego sklepu aby
dołączyć do klubu tchibocard i odebrać swój zestaw - torbę i kawę za 1zł :)




Karta tchibo jak na razie jest tymczasowa 'kartkowa', 
ale  do miesiąca czasu mają wysłać na podany adres już tą właściwą. 
Możemy zbierać ziarenka-punkty za każdą wydaną złotówkę i później wymieniać na coś. 
W kopercie dostałam również kartę ambasadora
dzięki której przy zaproszeniu znajomych do klubu Tchibocard dostanę kawę za 1zł + zniżki,
oraz ulotki, w których jest opisane wszystko jaśniej.



Oczywiście każdy znajomy, który dołączy również otrzyma torbę i kawę za 1zł.
Dla osób, które piją i lubią kawkę dołączenie do klubu jest bardzo dobrą opcją, 
produkty Tchibo są dobre a za każdą złotóweczkę mamy 1 punkt-ziarenko,
które później będziemy mogli wykorzystać, a na 'zachętę' jak już wspomniałam 
otrzymamy torbę i dowolną kawę, którą możemy wybrać z menu, 
a sklep dodatkowo oferuje nam pyszne ciasta
w ten sposób będziemy mogli spędzić miło czas w gronie najbliższych :)



Buziaki, D ;*

21 komentarzy:

  1. Świetnie, że udało Ci się zostać ambasadorką! Osobiście nie przepadam za marką Tchibo..

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  2. To coś dla mnie, jestem kawoszem do potęgi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stronka :) musze sie jej blizej przyjrzec, bo brzmi interesujaco. Co prawda kawy nie pije, ale moze znajde tam cos innego. Swietna ta torba od tchibo !
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem tam gdzieś zarejestrowana na tej stronce, ale jakoś nigdy nie skorzystałam z opcji bycia recenzentką :) Fajna sprawa! Chyba odświeżę to konto na nowo :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. narobiłaś mi smaka na taką kawę z pianką;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę bo uwielbiam kawę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. apetyczna kawka, super, że zostałaś ambasadorką.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kampania :) sama myślałam aby się tam zarejestrować :) torba fajna na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam smaka na kawę ale zrobię sobię inke ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna strona :) Kawka wygląda przepysznie, a torba idealna na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za zaobserwowanie mojego bloga :) Twój również bardzo mi się podoba i chętnie tu zostanę :)

      Usuń
  11. Ja nie przepadam za kawą, ale dla osób które lubią to fajna sprawa :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla kogoś kto lubi kawę (w tym dla mnie) to coś świetnego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dejo mi blog de poesia por si quieres criticar gracias.
    Me gusta mucho el tuyo.
    http://anna-historias.blogspot.com.es.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez kawki dzień jest stracony :))) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D