wtorek, 27 września 2016

Prześlij całusa ;* ;)

Cześć ;)


Dzisiaj się będę chwalić :D ale na wstępie przepraszam za jakość zdjęć.. robiłam je telefonem i tam prezentują się fajnie i wyraźnie, przesłałam je na lapka i się załamałam... gdzie ta ostrość? ;c Nie wiem dlaczego jakość tak się popsuła, pierwszy raz mam taką sytuację i mam nadzieję, że się już nie powtórzy.. 

Ostatnio Avon zorganizował konkurs 'prześlij całusa'w którym wzięłam udział 
i moje zdjęcie zostało wyróżnione (wspominałam o tym w poprzednim poście).
Warunkami konkursu było dokonanie zakupu szminki 'moc blasku' i zrobienie zdjęcia  (w temacie 'prześlij całusa'),
w którym trzeba było uwidocznić szminkę na ustach oraz jej opakowanie w tle. Konkurs trwał od 28.07.16 do 7.09.16.
Nagrodami były:
- 5x Samsung Galaxy 7s Edge
- 50x zestaw kosmetyków Avon 
Szczerze powiedziawszy w konkursie wzięłam udział.. z nudów :D
 a szminkę i tak zamówiłam (w sumie to trzy haha ;d) więc czemu nie?
Nie miałam za bardzo pomysłu na zdjęcie i też jakoś specjalnie nie starałam się, więc fotka powstała 'na szybko',
ale udało się  i zostałam wyróżniona :D byłam w szoku, bo przejrzałam zdj innych i niektóre były naprawdę świetne :)
W sumie teraz jak myślę o konkursie to mogłam być bardziej kreatywna 
i bardziej się postarać a może i telefonik wpadłby w moje ręce?
Ale nie żałuję i bardzo się cieszę z kosmetyków, które przyszły do mnie dziś :D
Na moją paczuszkę czekałam ponad tydzień (oganizator miał na to 14 dni), 
wczoraj dostałam smsa z linkiem na wcześniej podany nr i mogłam śledzić swoją przesyłkę,
 którą miałam otrzymać w ciągu 24h kurierem. No i dziś do mnie dotarła :D
Na paczce przyklejona była duża koperta, w której był krótki liścik do mnie (ręcznie napisany-także na +) 
z gratulacjami i informacją o znajdującym się oświadczeniu odebrania przesyłki
 wraz z kopertą zwrotną, którą miałam przekazać z powrotem kurierowi.
Tak zrobiłam a później nadeszła ekscytacja i ciekawość co tam znajdę :) 
i naprawdę jestem bardzo zadowolona z zawartości,
ponieważ sama jestem konsultantką Avonu i bardzo dużo produktów znam i posiadam, 
dlatego bałam się, że trafią mi się kosmetyki, które już mam a tu takie miłe zaskoczenie ;D
W paczce znalazłam aż 15 produktów :D Przejdźmy do zawartości:






Opakowanie było spięte, więc zawartość się nie wysypała :)



Truskawkowy scrub do ciała - nie miałam, ale skusiłam się na niego robiąc wczorajsze zamówienie.. 
także będę miała 2 opakowania ;d
Zaawansowane serum antycellullitowe z L-karnityną - również nie miałam, ale chętnie przetestuję chociaż jakiegoś większego problemu  z cellullitem nie mam ;)


Odżywcza maseczka do twarzy - miałam już kilka maseczek, ale ta jest dla mnie nowością :)
Rozświetlająco-nawilżający krem koloryzujący SPF 20 - hmmm.. jetem posiadaczką tłustej cery, więc zobaczymy czy się spisze,  w razie czego podaruje go mamie :)
Podkład matująco-antystresowy (odcień nude) - cieszę się, że jest matujący i mam nadzieję, że odcień nie będzie za ciemny  (niestety jestem blada i ciężko jest mi dobrać odcień) z chęcią go przetestuję :D


Nawilżający krem do rąk ze śródziemnomorską oliwą z oliwek - wczoraj ściągnęli mi szynę gipsową i moja cała ręka (wraz z dłonią) jest przesuszona, także mam nadzieję, że kremik sobie poradzi na moich suchych łapkach :)


Pachnąca mgiełka 'Kwiat pomarańczy' - mgiełki rzadko zamawiam, więc jej również nie miałam i szczerze mówiąc to nie kojarzę nawet :D Lubię zapachy cytrusowe, zobaczymy czy ten mi  się spodoba :)
Woda toaletowa 'Perceive Dew' - miałam naprawdę mnóstwo zapachów z Avonu, ale na ten nigdy jakoś się nie skusiłam i go nie znam, więc tym bardziej się cieszę, że będę mogła go przetestować ;D


3 lakiery po paznokci 'żelowy manicure'
'fabulous' - akurat tego odcienia nie mam, tylko dużo podobnych.. ale co tam :D
  'citronized' - dość fajny kolorek, już jestem ciekawa jak będzie się prezentował na pazurkach ; ))
   'mint to be' - akurat ten odcień posiadam i z tego co pamiętam krycie nie było zbyt dobre..


Perełki brązujące w ciepłym odcieniu - większość z Was je zna, ja również chociaż sama ich nigdy sobie nie zamówiłam,  ale czasem podbierałam siostrze lub mamie :)
Poczwórne cienie do powiek 'mocha latte' - paletkę już jedną mam, ale w innym odcieniu i jest dość fajna  a te kolorki prezentują się świetnie, lubię brązy ;))


Tusz 'efekt sztucznych rzęs' - miałam go i nie jest to mój ulubiony tusz, ale nie jest też zły :)
Diamentowa konturówka do oczu, odcień 'black ice' - miałam w niebieskim odcieniu, więc cieszę się, że trafiłam na czarną,  ponieważ jest uniwersalna i efekt jaki daje jest dość fajny  :)




No i na tym koniec paczuszki :D Jestem naprawdę z niej zadowolona
ponieważ większości z tych produktów nie miałam  i, 
dlatego z jeszcze większą chęcią przystąpię do ich testowania :DD


Buziaki, D ;* 

37 komentarzy:

  1. Gratuluję :-) Fajna wygrana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna nagroda i miłego testowania;) Mam tą mgiełkę z Avonu - kwiat pomarańczy i jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA uwielbiałam kosmetyki z Avonu, niestety musiałam zrezygnować bo testują na zwierzętach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czad! :) Gratulacje :* Szkoda, że nie wrzuciłaś jeszcze zdjęcia którym wygrałaś, bo jestem bardzo ciekawa :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nagroda jest fajna :) całkiem przyjemny zestaw :) będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki, milego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, super, kiedyś uwielbiałam podkład antystresowy z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo ile cudownych kosmetyków :) Gratuluję :)
    Tyle produktów dostać, to prezent godny pozazdroszczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś nałogowo kupowałam kosmetyki z Avonu :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nono, gratuluje wygranej :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka kosmetyków, ja bardzo lubię Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję :) Nagroda jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaaał!!! Ale fajnie! Gratulacje!!!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje:)
    Zapraszam do mnie http://princessdollcute.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pozostaje mi nic innego jak pogratulować ! :) I życzyć udanego i owocnego używania kosmetyków !! :* Buźka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ! Gratuluję :) bardzo fajny konkurs, a często jest tak, że jak się czegoś nie oczekuje, to właśnie to się dzieje. Bardzo fajną paczuszkę dostałaś i widzę, że AVON bardzo personalnie traktuje każdego i widać tę dbałość o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten nude lakier;p Miałam podobny, też z Avona i był on moim ulubieńcem ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :) Paczka świetna, życzę w takim razie miłych testów :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej!
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! Uwielbiam mgiełki z Avonu! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję kochana :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D