czwartek, 1 września 2016

LBA :D

Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z nominacją do LBA (Liebster Blog Adward) od  aneczkablog - dziękuję kochana ;*. 
Także trochę się o mnie dowiecie i mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Dla tych, którzy się nie orientują o co chodzi - "nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w zamian uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób ( informując je o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań, nie wolno nominować bloga który cię już nominował."

Nie przedłużając.. zaczynamy:

1. Twoje największe marzenie to...?
Hmm.. trudne pytanie.. marzeń mam bardzooo dużo, ale chciałabym kiedyś przełamać lęk i skoczyć ze spadochronem :D


2. Ulubiona potrawa?
Pierogi z jagodami mojej mamy - lepszych nigdzie nie jadłam! ;D

3. Co w ludziach cenisz najbardziej?
Szczerość, mówienie 'prosto z mostu' o co chodzi.. niestety coraz trudniej znaleźć takie osoby, które nie boją się wyrażać własnego zdania, 'nie owijają w bawełnę' i nie są dwulicowe. 



4. Czym jest dla Ciebie blogowanie?
Na początku była to ciekawość (jak to jest?) i forma rozrywki, aby zając wolny czas, ale nawet podczas dość długiej przerwy myślałam o blogu - o czym napisałabym, co byłoby fajnym tematem na post, tęskniłam za pisaniem tu i czytaniem Waszych blogów, niestety zbyt dużo spraw miałam na głowie i mało czasu. W końcu postanowiłam wrócić i wygospodarować chociaż chwilę dla Was. Blogowanie to dla mnie hobby, któremu oddaje się z przyjemnością. 



5. Najbardziej wkurzająca rzecz w blogosferze?
Hm..mnie wkurzają osoby, które prowadzą bloga dla korzyści.. liczące, że po jego założeniu od razu posypie się lawina propozycji współpracy i będą miały coś za darmo.



6. Co byś zrobił/a, gdybyś wygrał/a milion?
Oooo dobre pytanie :D Mam tyle różnych pomysłów, że nie wiedziałabym, od którego zacząć.. ale chyba zdecydowałabym się na kupno wymarzonego domku i podróże w ciepłe kraje i oczywiście zakupy! : D



7. Wymień swoją jedną największą wadę i jedną największą zaletę.
Wada - dość szybko się denerwuję i przejmuję.
Zaleta - można na mnie liczyć i mam dystans do siebie ;)



8. Najzabawniejsza historia jaka ci się przytrafiła w twoim życiu to...?
Jestem wariatką, więc dużo tego było :D Nie potrafię teraz przytoczyć jakiejś ;)



9. Co uważasz w swoim życiu jako swój największy sukces który do tej pory osiągnęłaś/eś?
Może nie jest to nie wiadomo jaki sukces, ale jestem dumna z siebie, że w wieku 23 lat potrafię się sama utrzymać i nie muszę prosić nikogo o pomoc. Mimo niektórych niepowodzeń daje sobie świetnie radę ;)



10. Ulubiona piosenka? i dlaczego akurat ta?
Nie mam ulubionej :) Chociaż ostatnio wkręciła mi się Selena Gomez - kill em with kindness. :)




11. Wstaw zdjęcie z swojego dzieciństwa :P :) chcemy zobaczyć jakim szkrabem byłaś/eś :P
Hahah :D znalazłam jedno zdjęcie na lapku z mojego dzieciństwa i nieźle się uśmiałam jak je zobaczyłam, niestety reszta zdj jest w albumie u rodziców ;)


Tak, ta po lewej to ja ucząca moją o 3 lata młodszą kuzynkę pić 'z gwinta' hahaha :D.


Mam nadzieję, że odp się spodobały :D a teraz pora na moje pytania:

1. Dlaczego założyłaś bloga ? I jak długo go prowadzisz?
2. Czy masz jakieś fobie/ czego się bardzo boisz?
3. Komedie czy horrory? Dlaczego?
4. Masz hobby? Jakie?
5. Twoja największa wtopa ?
6. Jak wyobrażasz sobie, swoje życie za 20 lat?
7. Czy zmieniłabyś coś w swoim wyglądzie i charakterze? Jeśli tak - to co i dlaczego?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Czy masz pupila?
10. Opisz siebie w kilku słowach.
11. Wklej link do piosenki, którą ostatnio słuchasz ;)

Nominuję:

Czekam na Wasze odpowiedzi :)



Buziaki, D ;*


24 komentarze:

  1. Piosenkę Seleny tez umiem ;) a co do osiagniecia - uwazam, ze jest to naprawde duzo, ze w wieku 23 lat mozesz sie utrzymac sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog! inspirujący ;) zapraszam do mnie http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że w wieku 23 być samodzielnym i utrzymywać się samemu to jest osiągnięcie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mam ochotę na pierogi z jagodami;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię pierogi ale ruskie, marzenie mam jedno wyremontowane mieszkania po racie i założenie rodziny :), utrzymuje się sama, tez jestem nerwus ale o dobrym sercu hehe, z blogowaniem jak u Ciebie pasja i hobby, wkurza mnie to gdy ktoś nie czyta postów i pisze głupie komentarze :P, w ludziach doceniam szczerość, wierność i uczciwość :) mój milion poszedł by na remont, coś na drobne przyjemności a część na pomoc dzieciom i dla zwierzaków :) mój sukces życiowy to że mimo przeciwności losu daje radę i to całkiem sama :). Nie mam ulubionej piosenki musi być dobra dla ucha, najlepiej z przekazem :)
    Dziękuję że odpowiedziałaś na moje pytania :) mamy sporo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa i zapomniałam o zdjęciu :D ładnie tak % w młodym wieku :P nununu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. blogowanie to coś co lubię co pozwala mi na chwile " zapomnienia"

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem sukces, o którym wspomniałaś, jest olbrzymim osiągnięciem. Mało kto potrafi sobie teraz poradzić

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziekuje za nominacje ! Bardzo sie ciesze :) odpowiem wkrotce u mnie na blogu :)
    Ciekawe odpowiedzi - fajnie tak dowiedziec sie czegos wiecej. I fajne zdjecie oczywiscie :D
    Jeszcze raz dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham wszystkie rodzaje pierogów, z jagodami też uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. z blogowymi współpracami to temat szeroki jak rzeka płynąca. nic nie przychodzi od razu a tym bardziej jakieś zarobki czy darmowe super próbki;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny tag, rzeczywiście bez sensu jest prowadzenie bloga jedynie dla samych korzyści :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Też uwielbiam pierogi z jagodami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie mnie rozwaliło! Uwaga na strażników, co pilnują aby młodzież nie ulegała demoralizacji! :-)

    Mam podobne do Ciebie podejście do blogowania - tęsknię za tym, gdy z jakichś przyczyn nie mogę blogować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za nominację :) Ja również uwielbiam pierogi z jagodami oraz z truskawkami , mniam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D