sobota, 24 września 2016

INSTA MIX #1

Cześć Miśki ;D

Ostatnio dużo oglądałam u Was mixów z instagrama
które bardzo mi się podobały i postanowiłam też taki mix dla Was zrobić :) 
Zdjęcia będą z lipca i sierpnia, ale nie będzie ich dużo 
i niestety nie będą wszystkie, bo mój 'ukochany' tel gdzieś je zagubił ;/. 


Moje pazurki wakacyjne :) | Władysławowo - urlop dzień pierwszy :D
Selfie przed wyjściem na miasto ;) | Brzoskwiniowo-poziomkowa pychotka :)


Smażing na plaży :) Selfie musi być ;)) | Różyczka od Misia ;D
Władek we Władku ; DD | Gdynia - ostatni dzień urlopu ;)


Zwiedzanie stadionu w Gdańsku ;)) | A oto mój osiedlowy monitoring :D 


Wspomnienia - Dar Pomorza (Gdańsk)  | Pankejki :D Przepis TU
Wspomnienia i jeszcze raz Gdańsk ;) | Fotka, która została wyróżniona w konkursie Avonu :D Ale o tym za  niedługo ;)


Prisma - zabawa efektami ;) | Mój model :D Również zabawa efektami. Więcej TU
Grzybki zebrane przez mojego ;) | Selfie ;)



Więcej znajdziecie na moim INSTA, zapraszam do obserwowania :)


Buziaki, D ;*

25 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia :) to musiał być super urlop :) Piękne paznokcie :)
    Jestem bardzo ciekawa tego wyróżnienia z Avonu :)
    Piesek świetnie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pankejki wyglądają oszałamiająco!
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, lubię takie mixy oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądać zdjęcia :) ładnie wyglądasz i fajny piesio :) następnym razem proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek świetny:) Zdjęcia znad morza super, aż by się chciało znowu je odwiedzić;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce mi pęka jak oglądam zdjęcia nad morze. Nie mogłam w tym roku tam być, a tak bardzo chciałam :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna fryzura, śliczne masz te włoski, ciekawe zdjećia

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. hahaah ;dd weeź, bo się zawstydzę ;d

      Usuń
  9. Ale nas rozpieściłaś letnimi zdjęciami ! Gdy za oknem tak raczej szarawo ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Narobiłaś mi ochoty na pankejki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix! Również mam taki osiedlowy monitoring :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to zestawienie. Widzę, że to lato spędziłyśmy prawie w tych samych miejscach :)
    Dołączyłam do obserwatorów na insta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D