niedziela, 14 sierpnia 2016

Prisma - nowa apka dla smartfonów ;)

Cześć ;)
Chciałam Wam dziś przedstawić aplikację dla naszych smartfonów, którą mam od niedawna zainstalowaną na moim. Prisma - bo tak nazywa się owa aplikacja jest przeznaczona do edycji zdjęć i (wcale się nie dziwie) stała się dość szybko popularna wśród użytkowników. Jest ona prosta w obsłudze i posiada możliwość nakładania ok. 30 artystycznych filtrów na nasze zdjęcia (choć sądzę, że ta liczba jeszcze wzrośnie, gdyż już dodali 2 nowe opcje) :).



Najpierw musimy zrobić zdjęcie - możemy wybrać, którą kamerą chcemy je zrobić, 
tą z tyłu czy przodu, lub wybieramy zdjęcie z naszej galerii.

Tak to wygląda ;d

Ja zdecydowałam się wybrać zdjęcie z galerii.


Możemy je przyciąć i obrócić,
lub zrezygnować i wybrać inne.


Później mamy filtry do wyboru.


Naciskając na któryś musimy poczekać aż się załaduje.


Po załadowaniu pokaże się nasze zdjęcie, 
na który został nałożony filtr w 100%. Można go zmniejszyć.


Tak wygląda 50%


A tak 20%. 
Później pozostaje nam zapisać zdjęcie w galerii, lub udostępnić :).


Kilka moich 'zabaw':






PRZED I PO:













Znacie Prisme? 
Macie ją na swoim smartfonie? ;)

Buziaki, D ;*

24 komentarze:

  1. Ta aplikacja niestety strasznie wolno u mnie chodzi, a nie mam takiego najgorszego telefonu. Efekty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że jest to zależne od internetu (u mnie). Od kiedy mam nowy pakiet lub korzystam z wifi działa szybko, jeśli mam 'resztki' i kończy się pakiet działa bardzoooo wolno, albo nawet wcale się załadować nie chce. Ale ogólnie sądzę, że i tak zbyt długo czeka się na załadowanie :)

      Usuń
  2. Ale mega !! Zaraz sobie ją ściągne bo ma mega filtry :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie słyszałam o niej.. obraz ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny efekt można wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie instalowałam nigdy tego typu aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt całkiem fajny, ja jednak nie skorzystam ze względu że zależy mi na autentyczności :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.Widziałam takie zdjęcia po przeróbce,ale nie wiedziałam co to za aplikacja.
    Chyba ją wypróbuję :)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Aplikacja ciekawa, ale sporo było z nią zamieszania, że może szpiegować, dlatego nie wgrałam jej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice! I like this post so much.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za info :) Przyda się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam, ale przyznam, że jeszcze mnie nie skusiła by ją sciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam aplikacji, ale filtry są niesamowite :) choć jednak nie ściągnę, bo jak sprawdziłam przed chwilą aplikacja żąda zbyt wiele udostępnień...

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zapowiada się ta aplikacja !! Jeszcze z niej nie korzystałam, ale podobają mi się efekty :)

    Dziękuję za odwiedziny kochana,
    Bardzo mi miło :***
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie mam tej Apki, ale słyszałam o niej :) Fajnie to wygląda :) Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie korzystałam z tej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. This is fabulous! Love it.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa aplikacja :-) również zaobserwowałam ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydatne info, muszę sobie pobrać tą aplikację:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice photos)
    Have a good day!

    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me - http://sunnyeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D