środa, 10 sierpnia 2016

Pancakes ;)

Niestety mam pewne problemy z netem, dlatego ostatnio bywam tu rzadko, 
ale mam nadzieję, że za niedługo wszystko wróci do normy ;).

Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem. 
Osobiście bardzo lubię naleśniki a pankejki pokochałam od pierwszego... 
kęsa i wejrzenia również a było to ładnych kilka lat temu ; D 
Ostatnio również naszła mnie ochota na 'coś' dobrego a w mojej lodówce znalazłam maliny, borówki i jagody, 
więc stwierdziłam, że pankejki będą idealne. :)


Przepis na ciasto (ok 8-10szt):
  • 2 szklanki mąki
  • 1,5 szklanki mleka
  • 1/3 szklanki cukru
  • 2 jajka
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżka oleju 

Białka ubijam na najwyższych obrotach na sztywną pianę, 
później zmniejszam obroty i powoli dodaję resztę składników. 
Patelnie lekko wysmarowaną tłuszczem rozgrzewam 
(ja dodaję łyżkę oleju i na nim smażę, ale kto jak lubi ;)), 
wlewam chochlę ciasta i smażę na małym ogniu do zrumienienia.





A teraz Wy musicie zdecydować z czym chcecie je zjeść :) 
Czy to będzie cukier puder, owoce, syrop klonowy ? 
Możliwości jest mnóstwo.. ja postanowiłam zmiksować za pomocą blendera owoce
 i polałam placuszki a kilka owoców dodałam na sam wierzch. 
Niebo w gębie! Smacznego :)


A Wy lubicie pankejki? 
Czy może wolicie tradycyjne naleśniki? ;)



Buziaki, D ;*

12 komentarzy:

  1. Pycha!



    Pozdrawiam
    Paulina


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie - z wielką chęcią bym ich skosztowała! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale mi smaka narobiłaś, zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam naleśniki, tylko że ja robię wersje fit ;)
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wyglądają, jakie puszyste <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mm warto było czekać na taki przepis ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają apetycznie, ja najczęściej robię zwykłe naleśniki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie robiłam pankejków, dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D