wtorek, 16 sierpnia 2016

Ogród marzeń.

Ostatnio zaczęłam bardzo dużo czytać, bo w końcu co ma robić osoba
nudząca się na l4? Haha ;) Nie no, bądźmy poważni.. zawsze lubiłam czytać,
ale niestety praca, dom, inne obowiązki i człowiek nie ma na to czasu.
Więc korzystając z okazji ruszyłam do biblioteki, którą mam blisko.
Szukałam, szukałam i znalazłam... zaciekawił mnie opis książki.


Ogród marzeń - Barbara Delinsky
'Dwie fascynujące opowieści połączone nieoczekiwanym zakończeniem.

Samotna terapeutka Casey pewnego dnia dowiaduje się, że ojciec,
którego nie znała, zapisał jej dom z ogrodem.
Początkowo chce się pozbyć spadku, a pieniądze przeznaczyć na leczenie pogrążonej
w śpiączce matki. Dom i ogród robią na niej tak duże wrażenie, że zmienia plany.
Ponieważ nurtuje ją, co kryje się za decyzją ojca, przeszukuje dom.
Znajduje fragment tajemniczego dziennika, a w nim wstrząsającą historię młodej kobiety
imieniem Jenny. Casey jest przekonana, że ojciec chciał jej przekazać jakąś wiadomość,
szuka  więc dalszych stron dziennika. W pewnym momencie zdaje sobie sprawę,
że po przekroczeniu progu domu podjęła zaplanowaną przez ojca wędrówkę.'



Rzadko kiedy zdarza się, że książka mnie tak wciąga 
i wcale nie jest romansidłem a po takie zazwyczaj sięgam i najbardziej lubię ;)
I choć miłości w niej nie brakuje, skupia się na dwóch opowieściach, 
które łączą się ze sobą a nam zapewnia dreszczyk emocji i zarazem ciekawości 'co dalej?'.
Nie wiem czy to ja jestem mało spostrzegawcza, ale nie domyśliłam się kto jest kto haha :D
Dopiero jak przeczytałam to głowiłam się czemu nie wpadłam na to wcześniej, 
przecież to takie oczywiste było...a jednak nie :D. 
I szczerze powiedziawszy pod koniec łezka w oku się zakręciła ;)
Jedyny minus to zbyt długie opisy.. rzeczy, sytuacji, osoby.
Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię takich, wole jak toczy się akcja, jest rozmowa ;)
I tylko to mogę zarzucić tej książce, ale może Wam nie będzie to przeszkadzać.
Nie będę Wam streszczać tutaj książki, bo nie o to chodzi, chcę żeby i Was
zachęcił sam opis i mam nadzieję, że po nią sięgniecie :)




'Ogród marzeń' Barbary Delinsky - z czystym sumieniem polecam każdemu :).



Zachęcił Was post do sięgnięcia po książkę? 
A może już czytałyście i ją znacie? ;) 

Buziaki, D ;*

42 komentarze:

  1. Jestem bardzo zaciekawiona ta książką więc koniecznie muszę ja przeczytać. Poszukam jej w bibliotece :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

      Usuń
  2. od czasu do czasu lubię przeczytać coś tej autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie to gustuje tylko w kryminałach, thrilerach i horrorach, ale moze kiedyś skuszę się na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo mało czytam książek bo nie mam nawet kiedy dom praca i tak cały czas. Jedyny relaks jaki mam w formie czytania to posty na blogach :) Teraz zaczęłam urlop ale to poświęcam na ogarnianie całego domu wczoraj np sprzątałam drugą łazienkę ( która nie jest zrobiona ) ale obecnie spełnia funkcje pomieszczenia gospodarczego odpicowałam wszystko tam tak że choć padłam jak śliwka to jestem dumna że się w końcu za to zabrałam :) a w planach mam jeszcze 3 pomieszczenia na strychu to będzie duże wyzwanie heh :)
    oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo to faktycznie miałaś roboty ;)
      podziwiam, bo mi nie chciałoby się i pewnie bym odpuściła ;)

      Usuń
    2. Z początku też mi się nie chciało :P

      Usuń
  6. Nie znam tej książki, aczkolwiek przeczytawszy opis, z chęcią bym po nią sięgnęła :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    http://www.karolinabrozis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najczęściej chodzę do mojej miejskiej biblioteki i zawsze mogę tam znaleźć coś ciekawego.
    Nie znałam tej książki, ale brzmi ciekawie. Lubię takie, które mają w sobie wątki miłosne, ale jednocześnie zaskakują inną treścią :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. okładka przyjemna, tematyka raczej nie moja

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie czytałam nic od tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak natknę się na nią w bibliotece to z chęcią przeczytam bo wydaje się ciekawa:)
    Obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow! Książka wydaje się być naprawdę świetna! :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zawsze sięgam po romansidła albo jakieś erotyczne pierdy typu Grey :) podłączam się do tego, że nie lubię zbyt długich opisów różnych rzeczy - akcja rozmowa to jest to! :P Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj zachęcił, zachęcił mnie ten post :) Moje klimaty <3 Miłego dnia :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zaczęłam czytać, bo teraz jedynie pracując mam czas. Niestety w październiku znowu ruszają 'żniwa', dwa kierunki się nie skończą, więc i czasu na czytanie zabraknie, a szkoda :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę zdrowia, ja ostatnio w ogóle nie czytam bo na nic nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też raczej nie jestem fanką zbyt długich opisów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa pozycja, może kiedyś sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że w wolnej chwili po nią chętnie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka zapowiada się całkiem ciekawie i z chęcią ją przeczytam :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/katy-perry-mad-potion.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja przez całe wakacje staram się nadrabiać zaległości w czytaniu. Książka mnie bardzo zainteresowała, na pewno sięgnę po nią gdy skończę czytanie 'Piątej Fali'. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja niestety nie mam czasu na czytanie;./

    OdpowiedzUsuń
  22. Zatem wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam malutko czasu na co dzień, więc z książkami u mnie ciężko. Ale ta brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tego co czytam to chyba jednak nie pozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa opowiesc :) Tez lubie ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Raczej to nie moja tematyka, ale jeśli kiedyś bym miała okazję przeczytać to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jutro na pewno będzie :)
    niestety na razie mało czasu i nie mam jak ogarnąć ;c

    OdpowiedzUsuń
  28. idealny sposób na nudę, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dodaje do listy książek do przeczytania, obawiam się że nie ogarnę jej :D Dużo pozycji się już nazbierało

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o niej, ale zachęciłaś mnie do sięgnięcia po tą lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam czytać :) Tej książki niestety nie miałam przyjemności poznać, ale może kiedyś :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D