czwartek, 25 sierpnia 2016

ELFA PHARM O'Herbal - MINI szampon i odżywka.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją.
Na te mini wersję szamponu i odżywki natknęłam się w aptece i szczerze-nie widziałam i nie znałam tej marki wcześniej.. (aż wstyd przyznać ;d) ale bardzo się cieszę, że je poznałam :D.



Elfa Pharm O'Herbal 
  •  Szampon wzmacniający do włosów z ekstraktem z korzenia tataraku (mini wersja) 
  •  Odżywka wzmacniająca z ekstraktem z korzenia tataraku (mini wersja)









Jak widzicie buteleczki są przeźroczyste
 (dla mnie fajnie, bo możemy kontrolować ile nam zostało)
 o oliwkowym kolorze i pojemności 75ml.
Wszystkie informacje są po angielsku,
 ale jest naklejka z podstawowymi informacjami po polsku.


Szampon:
' Delikatnie oczyszcza, pielęgnuje i wzmacnia włosy. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera ekstrakt z palmy sabalowej i witaminę PP.
Wzrost i witalność, wzmocnienie włosów.'
( inf. ze strony sklep.elfa-pharm.pl)

Odżywka:
'Nadaje włosom wytrzymałość i sprężystość, ułatwia rozczesywanie. Receptura odżywki  nie zawiera  silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej, kwas mlekowy i witaminę PP.'
( inf. ze strony sklep.elfa-pharm.pl)

Cena (szamponu jak i odżywki) : 4.99 zł - 75ml
19.99 zł - 500ml (chociaż widziałam niższe ceny)
Odżywka o pojemności 500ml posiada pompkę.

Skusiłam się na te mini wersję z dwóch powodów:
1. miałam nadzieję, że w końcu znajdę jakieś dobre kosmetyki,
 które moje włosy polubiłyby a zarazem nie będą się aż tak przetłuszczać szybko.
2. Niska cena.. w końcu wydać 10 zł żeby przetestować dwa kosmetyki.. czemu nie?  ;)

W aptece były tylko trzy rodzaje: do włosów normalnych, suchych i wzmacniający, dlatego skusiłam się na ten ostatni. W sklepie elfa pharm możemy znaleźć również do włosów farbowanych, kręconych, przetłuszczających i zwiększający objętość. W sumie chętnie wypróbowałabym do włosów przetłuszczających i zwiększający objętość i na pewno następnym razem na któryś z nich się skuszę :).

Zapach szamponu jest bardziej wyrazisty i ostrzejszy niż odżywki...
 a pachnie świeżo skoszoną trawą :D
nie kojarzy mi się z niczym innym i pierwsze co przyszło mi na myśl to własnie to. :D
Zdziwiłam się jednak, ponieważ zapachu praktycznie nie czuć - jedynie przy nałożeniu szamponu i spienianiu przez dosłownie kilka sekund czuć delikatnie... ja byłam bardziej ciekawa i chciałam go poznać, więc prawie wsadziłam nochal w szampon i odżywkę haha :D.

Konsystencja szamponu jest ok, ale za to odżywka jest zbita i gęsta..bardzo ciężko ją wydobyć z tej buteleczki..i to na tyle ciężko, że musiałam użyć dwóch rąk i wyciskałam ją na kolano siedząc w wannie hahah :D.
 Teraz 'stoi na głowie' i jest lepiej. Dobrze, że wersja 0.5l ma pompkę :).

Po umyciu włosy są miękkie i dzięki odżywce łatwo się rozczesują. Są lekkie i ich objętość też jest ok, nie przetłuszczają się u nasady, ba! jak dotąd myłam je co 2 dni teraz myje co 3 :D jeden dzień dłużej utrzymują świeżość - dla mnie to bardzooo dużo :). Jak zauważyłyście mam teraz krótkie włosy, więc dzień w dzień je muszę układać. Używam do tego lokówki ale też prostownica fajnie się sprawdza :D. Aby efekt się utrzymał kupiłam lakier do włosów i także dzień w dzień go używam... moje zaskoczenie? Wstając rano nie miałam 'gniazda' i moje włosy nie sterczały każdy w inną stronę, lecz dalej były ułożone jak przed pójściem spać :D.
Czuje się teraz jak w filmie, wszystko jest cacy hahah :D. Ale mówiąc poważnie, dla mnie to naprawdę wielki plus, bo aż wstyd było się pokazać rano z taką szopą na głowie ;).

Jedyny minus, do którego mogę się przyczepić to jak już wspomniałam - ciężkie wydobycie odżywki.
Ale decydując się na 500ml kłopot zniknie :).



Miałyście ten szampon i odżywkę?
A może inną wersję ? ;>
Buziaki, D ;*

24 komentarze:

  1. Oglądałam ostatnio w sklepie tą dużą buteleczkę odżywki z pompką i się zastanawiałam czy warto:) Szkoda że u mnie nie widziałam takich mini opakowań...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się to że nie ma tych chemikaliów, a czy to są 100% naturalne kosmetyi ? Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio przyszedł do mnie sierpniowy shinybox i znalazłam w nim ten szampon, z tym, że do włosów kręconych, a ja niestety mam proste jak druty, więc nie użyję ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego zestawu, ale jestem bardzo ciekawa jaku mnie by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę szampon rumiankowy z GP. najlepszy na puszące się kłaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszo słyszę, ale kuszące jest to, że nie przetłuszcza włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszelkie zielone kosmetyki do mnie przemawiają, dlatego muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mnie kusił taki zestaw ale w większej wersji, był na promocji w Rossmannie jak dobrze pamiętam to chyba po 14.99 :) w sumie nie wiem czemu nie kupiłam, chyba nie umiałam się zdecydować na konkretną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana dostałaś nominację do LBA wszystkie informacje są u mnie na blogu w najnowszym dzisiejszym wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O to coś nowego dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę poszukać czegoś dobrego do włosów, bo po lecie są w opłakanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio sporo o tej marce na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tą małą wersję odżywki i szamponu, na dniach będę testować, także fajnie poznać Twoją opinię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak te maluszki u Ciebie się sprawdzają?

      Usuń
  14. Bardzo fajne produkty. Nie miałam ich wcześniej. Jakie ciekawe rzeczy można znaleźć w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam wersję podnoszącą w włosy i dodającą objętość, szampon niestety bardzo plącze

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach. Obecnie stosuję odżywkę z olejkiem jojoba i jak dla mnie pachnie tabletkami na ból gardła.
    Mogłabyś kliknąć w reklamy na moim blogu- będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/08/przepis-na-domowe-spa.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie opisałaś! Niestety nigdy nie słyszałam o produktach:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze nie miałam do czynienia z tym szamponem i w zasadzie nawet nie słyszałam o tej firmie :P wygląda super, nawet z taką zbitą odżywką można dać sobie jakoś radę :)

    zapraszam do mnie, zachęcam do wspolnej obserwacji :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydają się fajne!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. zachęciłaś mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D