piątek, 29 lipca 2016

Zmiany! / Powrót ;)

Cześć!

To znowu ja :D Długo mnie tu nie było, stwierdziłam, że dam sobie spokój z blogiem i już tu nie wrócę, 
ale jak wiadomo kobieta zmienną jest, poza tym stęskniłam się za pisaniem tutaj i oczywiście za Wami, 
więc postanowiłam wrócić, to było silniejsze ode mnie hah :)  
Wiele się u mnie w życiu wydarzyło i zmieniło większość rzeczy na lepsze, 
choć i te gorsze dni jak i wybory się trafiały, ale wracam z dużą dawką energii, pomysłów na siebie oraz bloga! ;D

Pierwszym krokiem jaki zrobiłam, aby coś zmienić była 'mała' metamorfoza - 
poszłam dzielnie do fryzjera i ścięłam włosy! :D A oto efekty:

PRZED


 

  

PO











Zgadzam się w 100% z tym zdaniem :) a Wy?
Jak Wam się podoba metamorfoza? Lepiej w krótszych czy jednak dłuższych? ;>


Zapraszam na mojego instagrama! ;D
Buziaki, D ;*

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz ! U mnie ogólnie zmiana fryzury wiąże się z jakimiś zmianami w życiu

    OdpowiedzUsuń
  2. no, no zmiany na wielki plus- pięknie wyglądasz <3
    Cieszę się że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe fajnie ze wrocilas! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) ja wolę u siebie długie w krótkich dziwnie wyglądam;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fryzurka :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze ♥
Spamu i wulgaryzmów nie toleruje ;)
Jeśli spodobało Ci się tu i zaobserwujesz - daj znać :D